Odp: PC - po wyłączenie przestał działać

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 28 Nov 2010 - 20:23:34 MET

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:icu6n2$ffu$1@news.onet.pl...
> Mam PC. Standard. Dzieciak w czasie gdy komputer się ładował (zdaje się bios
> ect.) wyłączył wtyczkę. Wszystko było w porządku do chwili gdy nie trzeba było
> włączy komputera ponownie - otóż po prostu milczy jak zaklęty, ani mignie :-/.
>
> Jak sądzicie co to może być?

ja bym zaczal od spraw podstawowych czyli upewnienia sie ze faktycznie
jest podlaczony do pradu - moze uszkodzony kablel, wtyczka, gniazdko itd

nastepnie popatrz na zasilacz czy przypadkiem nie jest wylaczony wylacznikiem

kolejny krok to sprawdzenie zasilacza - wsadz go do innego kompa lub znajdz
jakis inny ktory mozesz podlaczyc u siebie