Re: Wybor plyty i coolera dla Phenoma II x2

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Nov 2010 - 14:26:43 MET

animka pisze:

> W Komputroniku możesz odebrać w wybranym przez siebie sklepie. Sprowadzą
> jak nie maja w danym sklepie na stanie. Nic za to dodatkowo nie płacisz.

Wiem, dlatego na poczatku pisalem ze tylko komputronik wchodzi w gre,
zero bawienia sie z przelewami, siedzenia w dumu na oczekiwaniu na
kuriera. Zamawiam i nastepnego dnia jade do sklepu , place i odbieram
zakupy.
Tyle ze na ich stronie jest "towar niedostepny" wiec chyba nigdzie w
Polsce nie maja.
pozdrawiam