Re: Samsung R590 i5.

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Nov 2010 - 19:54:06 MET

Dnia 27-11-2010 o 17:58 CUT_INZ napisał na pl.comp.pecet:

> Każdy inny z którego da się "wyłuskać" instalator Windowsa. Lenovo,
> Toshiba,

Może konkretniej. Wszystkie znane mi Toshiby i Lenovo mają
podobnie działające programy co Samsunga. System daje się wyłuskać
tylko raz przy pierwszym uruchomieniu "Samsung Recovery Solution
w wersji 4 lub nowszy". To samo tyczy się ustawiania partycji.
W Toshibach można było ustawić jedną partycję, Samsung ustawiał dwie.

Jest to zrobione zapewne po to, aby nie można było tworzyć
nieskończonych ilości "instalek" Windowsa. Zgodnie z licencjami
użytkownik może utworzyć jedną instalacyjną kopię zapasową systemu
i to zostaje mu umożliwione. Później można już tworzyć tylko kopie
zapasowe zainstalowanego systemu.
Ja tego nie robiłem, ponieważ dostałem od Samsunga instalkę Windowsa
na płycie. Mogę więc głosić, że Samsung jest najlepszy? ;)

--
WiesłaW
Opera Mail