Re: o predkosci z pendriva i kart pamieci

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 21:05:51 MET

On 26/11/2010 11:49 AM, Czesuaw P. wrote:
> Odczyt lub uruchamianie czegoś z pendriva nie jest zbyt szybkie.
> Czy taki sam program lub plik, uruchamiany lub kopiwany z karty pamięci
> w czytniku laptopa/netbooka "wystartuje" szybciej?
>
> Czy może ktoś obrazowo porównać?
> Np. odczyt-zpis-uruchamianie-kopiowanie z pendrive vs popularna karta
> micro-SD lub inne arty w czytniku w komputerze?

Mam super szybka 30MB/s karte Sandisk. Pdlaczona przez wbudowany w laptopa
czytnik jest bardzo wolna za to przez czytnik ze sklepu "wszystko za 5 pln"
jest jak blyskawica.

Do tego sa roznice w zapisie i w odczycie z karty/pendrive'a. I, mozesz
sobie ustawic w windowsie na czym ci bardziej zalezy, na szybkim wlaczaniu
/ wylaczaniu karty czy na szybkosci (ale wtedy musisz restartowac kompa
zeby podlaczyc / rozlaczyc karte / pendrive'a).

Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)