Re: Diagnostyka dysku samsung

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 17:13:06 MET

> Nie przepinaj, tylko użyj innego kabla - szczególnie do transmisji danych.
>
> Odnośnie samego postowania na grupy - możesz wyłączyć w cholerę dodawanie
> przez NODa tego podpisu?

Ok, wyraziłem się nie precyzyjnie - przepinając miałem na mysli zmianę portu
SATA z wykorzystaniem obecnego kabla, jak i wymianę na nowy.
Zmieniłem też kabel zasilający z zasilacza Chieftec 700 W.
W weekend zrobie jeszcze memtest RAMu - może jeszcze tu jest winowajca
(chociaz firma Mushkin to raczej dobra jest i działa to z płytą Asus P5Q-E),
no ale test nie zaszkodzi.

P.S.
Powiadomienie NODa wyłączone :-)
Notabene to efekt jednego z ostatnich BSODów 0x000000F4. BIOS (v. 806)
ustawił mi się w domyślne ustawienia, tak samo jak kilka programów spod
Windy (VISTA Ult. x64 SP2) w tym wspomniany AV.