Re: minimalne wymagania wobec skretki dla 1000BASE-T

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Fri 26 Nov 2010 - 11:57:05 MET

W dniu 2010-11-26 11:28, Piotr Wozniacki pisze:

> Ale jestem ofiara - wlasnie sobie uzmyslowilem, ze pod drodze jest
> jeszcze ruter. Jest to Linksys WRT 350N, ma w nazwie "Wireless-N Gigabit
> Router with Storage Link" - ale jak się upewnic, że nie dławi ?

Ale co ma dławić? To nie elektryka ;-) Jeśli komputery wpięte są do
portów gigabitowych tegoż routera, to powinny działać w takiej własnie
prędkości. Oczywiście, między sobą. Wyjścia "na świat" tez nie masz
zapewne gigabitowego.

Jeśli transfery pomiędzy kablem a wireless - to wiadomo, nie ma
gigabitowego wirelessu.

Pozdr,
Tomek