Re: Co kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd.

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 16:15:22 MET

On Thu, 25 Nov 2010 14:42:32 +0100, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

>A ja piszę o komforcie pracy. Na AMD zawsze miałem jakieś małe zamuły.

Znaczy jakie. Sorki że tak męczę, ale to jest dość interesujące.

>Szczególnie przy obróbce RAW i konwersji materiałów wideo w HD. To
Moment, moment, pierw takie ogóle ple-ple, odczucia a na końcu bęc
argumentem z numeryki ;) Zdecyduj się ;) W tym obszarze dość często I
wykazuje istotną przewagę nad AMD, zresztą jednym z kompilatorów,
który najlepiej optymalizuje takie rzeczy jest właśnie kompilator
Intela. I tu mogę się zgodzić - jak ktoś używa komputera do liczenia,
to dość częstą regułą jest rada: najszybszy procek z Intela na jaki
stać. I nie bez powodu.

--
Grzegorz Krukowski