Re: Co kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd.

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 14:34:01 MET

On Thu, 25 Nov 2010 13:59:29 +0100, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

>Przesiądź się na intela to zobaczysz. Cóż mogę konkretniejszego napisać
>po za tym, że komputer chodzi bardziej żwawo. Oczywiście, jeżeli nie
>masz porównania to powiesz to samo. Miałem AMDki przez lata i złego
>słowa nie powiem są szybkie jak na swoją cenę, ale w codziennej pracy
>przyjemniej się siedzi przy intelu i tyle.
Ja się spodziewałem jakichś konkretów, a nie odpowiedzi w stylu -
kupiłem nowy komputer i jest szybszy niż poprzednik. Stary był AMD
nowy to Intel - Intel rulez.
Pracuję na kompach z różnymi procesorami i zastraszających różnic nie
widzę. Za to wiem, że najszybszy procesor może zostać ,,zabity'' przez
denną płytę. A odczucie ,,prędkości'' w sotsunku do pracy całego
niewiele ma wspólnego z prędkością procesora. Szczególnie jak chodzi o
typowe prace, bo w specyficznych zastosowaniach zawsze można położyć
nacisk na jeden ze składników ,,prędkości'' pomijając inne.

--
Grzegorz Krukowski