Re: Jaka pamięć do serwera IBM x225 Xeon

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 25 Nov 2010 - 11:45:02 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Skrzekacz"
>1. Teraz s± wstawione modu³y dedykowane do tego modelu serwera. Czy mogê
>kupiæ niededykowane pamiêci ECC i bêd± wspó³pracowaæ z serwerem (o ile bed±
>o podobnych parametrach jak te które teraz tam pracuj±).

Niekoniecznie. Mo¿e, a mo¿e nie. Sprzêt firmowy potrafi miewaæ dziwne
narowy. W szczególno¶ci...

>2. Czy mam oczekiwaæ ewentualnie jaki¶ innych niespodzianek przy wymianie
>pamiêci.

... bez upgrade'u biosu mo¿e nie zobaczyæ wiêkszych pamiêci. (mia³em to
niedawno grane na x336 bodaj¿e).
Najlepiej by³oby jakby¶ móg³ wypo¿yczyæ pamiêci na próbê.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.