Odp: Celeron D 2.8 czy P4 1.8, prośba o poradę.

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 22:57:51 MET

?Użytkownik "PL(N)umber_One " <pawprac.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:icjnv9$dlj$1@inews.gazeta.pl...
> Mam możliwośc zakupu używanych Compaq. Do wyboru jak w tytule.Reszta - płyta
> pojemnośc pamięci, dysk ATA - niestety itp, w zasadzie taka sama.

nie napisales czy s478 czy s775

jezeli zamierzasz tego faktycznie w miare normalnie uzywac a nie masz szans na
inny sprzet (netburst to naprawde straszna kaszana) to bierz tanszego i zamien na
jakies p4 3.0+ z allegro, koniecznie zadbaj zeby miec minimum 1gb ramu

z celerona 2.8 czy p4 1.8 zbyt duzo pozytku nie bedzie, pierwsza strona z
flashem zamuli ci go calkowicie, ale celeron powinien byc nieco wydajniejszy

przy czym jezeli roznia sie podstawkami bralbym s775 niezaleznie od tego co
w niej siedzi - latwiej znalezc ciche chlodzenie i silniejszy procek za grosze