Re: Celeron D 2.8 czy P4 1.8, prośba o poradę.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 20:40:28 MET

Użytkownik "PL(N)umber_One " <pawprac.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:icjnv9$dlj$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Mam możliwośc zakupu używanych Compaq. Do wyboru jak w tytule.Reszta -
> płyta
> pojemnośc pamięci, dysk ATA - niestety itp, w zasadzie taka sama.
> Pozdrowienia
> PP

Celeron D to puste GHz i dużo więcej prądu i ciepła wydzielonego chociaż
wydajność może ciutke lepsza od P4 1.8 ale jedno i drugie to muły na obecne
czasy. Osobiście nie brałbym żadnego. Lepiej poszukać coś co ma faktycznie 2
rdzenie. Ewentualnie złożyć samemu. np. Celeron E3400 + G41M-ES2L+2GB
DDR2+jakiś dysk i napędy, obudowa zasilacz. Wyjdzie może kilka setek drożej
ale mamy komputer który ciągnie tylko 45W a nie 100-120.