Re: Zestaw ok 5000pln, bez monitora

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 20:20:40 MET

Użytkownik <pablotta@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:ich79o$a6h$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Może ktoś doradzić zestaw części do złożenia pieca do 5k? Bez monitora i
> myszki/klawiatury (to dobiore wg gustu). Założenia: karta conajmniej

To ja wydałbym na to około 4k max. Bez sensu wydaje mi sie inwestowanie w
wypasy tylko dlatego, że nie potrafimy się trochę nauczyć cierpliwości.

Dla mnie wystarczyłby:

Core i5 - 750 695 zł
Asus P7P55 LX P55 s.1156 346 zł
ASUS GTX470 1280MB 320bit PCI-E 919zł
Kingston HyperX 2x2GB DDR3-1600 Dual Chanel Kit Non-ECC CL9
KHX1600C9D3K2/4GX 229zł
Corsair SSD Extreme Series 64GB SATA II MLC CMFSSD-64D1 615zł
Samsung 2TB 32MB HD204UI sATA-2 329
Antec High Current Gamer HCG-620-EC 620W 399zł
Chieftec Smart CH-09B-B-OP B/Z 299zł
napęd dvd jakieś 80-100zł

Razem 3931 zł
ceny z proline.pl