Re: Samsung R590 i5.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 20:03:24 MET

> Dla mnie minusy to:
> -brak portu dla stacji dokującej, w domu korzystam z zewnętrznego
> monitora, klawiatury, myszy
w domu lepiej korzystać ze stacjonarnego komputera.

> -mała rozdzielczość jak na tę przekątną ekranu,
fakt brakuje troche 1080 linii ale nie każdemu to potrzebne do szczęścia.

> -brak portu szeregowego - niektóre urządzenia wymagają RS232 do
> programowania.
są przejściówki USB jak kto potrzebuje. Nie każdy jest też elektronikiem
który programuje urządzenia przez RS232. Obecnie to tak samo potrzebne jak
stacja FDD czyli w praktyce wcale.

> -OS: Przydałby się Win 7 prof. (na wszelki wypadek) jeśli korzystasz z
> aplikacji niepisanych pod najnowszy OS

nie spotkałem takiej aplikacji która by nie poszłaby na zwykłym Win 7 za
wyjątkiem WF-Maga pod dosa którego udało mi się zmusić do pracy w XP.
Szkoda kasy jeżeli nie planujemy odpalania dosowych programów.