Re: Ram do MSI K9N SLI Platinum

Autor: Lopez <lopezrt_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 18:48:23 MET

W dniu 23.11.2010 23:29, maX pisze:

> Użytkownik "Lopez" <lopezrt@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zacznij od upgrade'u biosu. A testowanie zacznij od ustawienia w biosie
> pamięci na najniższy dzielnik (czyli 400).

Bios niby już mam najnowszy, notabene z 2008r :/
Obawiam się, że problem leży nie w wydajności, a w sposobie adresowania.
Korzystam jednocześnie z Linuksa i Windows7 x64.
Po upgrade do 4GB Linux raportował mi, że pamięć nie jest ciągła,
składa się z bloków (2GB+1GB+512M+256MB+itd...)
i posiada dziurę o rozmiarze ok 16MB. Mimo to Linux pracował
stabilnie. Nawet taki brak byłbym w stanie zaakceptować,
gdyby nie to, że Windows kompletnie sobie z tym nie radził
i po kilku sekundach wywalał się z błędem Stop 0x1A MEMORY_MANAGEMENT.

--
Pozdrawiam
Lopez