Re: Co kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd.

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 16:26:55 MET

On Wed, 24 Nov 2010 16:07:17 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:

>Jakieś konkretne argumenty?
Bo tak mówią na mieście ;) Jajakoużytkownik AMD wielokrotnie się z
taką opinią spotykałem, tylko że nikt nigdy tego nie potrafił
uzasadnić - tej wyższości Intela. AMD robi dobrą klasę średnią, tylko
że opętani żądzą oszczędności kupują najtańsze płyty gł. i badziewność
płyty przenoszą na procesor.

--
Grzegorz Krukowski