Re: [OT] obraz płyty sterowników do HP 1100a

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 08:10:47 MET

W artykule <4cec29c6$1@news.home.net.pl>, BQB napisa³(a):

> Czy kto¶ z was mo¿e posiada oryginaln± p³ytê ze sterownikami do drukarki
> HP 1100a? Potrzebna mi, w celu uruchomienia skanowania do pliku po
> naci¶niêciu przycisku na panelu w systemie Windows XP

Mam drukarkê, mam p³ytê.
Ale z tego co pamiêtam, to skaner dzia³a³ tylko pod systemami <XP
(u mnie to by³ wówczas Win98). Pod XP by³y je¶li mnie pamiêæ nie myli
jakie¶ problemy.

Jeste¶ pewny, ¿e to u Ciebie dzia³a/dzia³a³o?

PS: dzi¶ nie dam rady tego przygotowaæ i udostêpniæ, ale na jutro
spróbujê. Napisz mi tylko czy w formie ISO koniecznie chcesz, czy
mo¿e byæ ca³a zawarto¶æ CD spakowana np: 7zipem.

Jacek