Re: Jakiej marki laptopy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 22:56:43 MET

"jwzw" ic6hto$c5l$1@mx1.internetia.pl

> Muszę kupić kilka laptopów, a że ostatnie kupowałem kilka lata temu, więc zapytuję jaka marka jest w miarę bezawaryjna, a jakiej
> marki serwisy omijać szerokim łukiem?

Moim zdaniem warto kupować stosunkowo najtańsze i możliwie jak
najnowocześniejsze, aby były zdatne do użycia także za pół roku. :)

Moje oczekiwania do domu:

 CPU co najmniej i3
 grafika oddzielna ze swoją pamięcią
 USB 3
 przekątna monitora około 15 cali
 rozdzielczość monitora i karty graficznej 1280 na 800 lub wyższa
 czas pracy na bateriach przynajmniej 0.5 godziny

i do zabierania ze sobą:

 CPU co najmniej Atom N450
 przekątna monitora około 10 cali
 bardzo jasny monitor
 czas pracy na bateriach przynajmniej 3 godziny.

Firma? Stosunkowo najtańsza. :) Mam Fujitsu-Siemensa i Acera. I cieszę się.
Nie mam ani USB 3, ani i3 -- bo kupowałem notebook ponad 2 lata temu.

Acera widziałem taniego w Biedronce. Nie kupiłem, bo mi nie jest potrzebny,
ale cenę miał sensowną. :)

Kupując kilka sztuk, zastanowiłbym się mocno i kupiłbym wszystkie
identyczne, aby w razie padu któregoś z nich można było go łatwo
zreperować. Te same procedury serwisowe, te same telefony do serwisu...

Po gwarancji -- ta sama budowa, więc łatwiej o diagnozę i te same części,
więc można reperować przekładając części pomiędzy popsutymi komputerami...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'