[1/2 OT] Ostrzezenie przed firma Net-s

Autor: Dąbrowski <niespamowi_rdabrowski_at_autograf.pl>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 15:49:58 MET

Wprawdzie jest to grupa o problemach ze sprzętem ale też często padają
pytania co kupić, dlatego zdecydowałem się napisać tu to ostrzeżenie.
Kupiłem wysyłkowo w sklepie www.net-s.pl monitor LG. Na swej stronie
napisali, że monitor ten ma gwarancję producenta. Przed zakupem dwa razy
upewniałem się o tym telefonicznie. Niestety monitor otrzymałem bez
karty gwarancyjnej. Oczywiście upomniałem się o tę kartę. Najpierw
tłumaczyli, że to zwykłe przeoczenie i kartę doślą pocztą. Czekałem
tydzień. Gdy kolejny raz zadzwoniłem do nich to tłumaczyli, że akurat
zabrakło im formularzy kart i jak tylko dostaną to wyślą. Na kolejnego
emaila dostałem odpowiedź, że do naprawy gwarancyjnej w serwisie LG
wystarczającą podstawą jest faktura. Oczywiście skonsultowałem to z BOK
w LG Polska. Odpowiedzieli, że podstawą naprawy gwarancyjnej jest tylko
i wyłącznie wypełniona karta gwarancyjna. Ostrzegli, że jeżeli do
monitora nie ma dołączonej karty gwarancyjnej w języku polskim to taki
monitor pochodzi spoza oficjalnej dystrybucji LG w Polsce i nie podlega
naprawie gwarancyjnej w serwisie LG Polska.
Dobrze się zastanówcie zanim coś kupicie w www.net-s.pl.