Re: Zestaw do półprofesjonalnej wideokonferencji

Autor: omega_fan <omf_at_nospam.org>
Data: Mon 22 Nov 2010 - 16:34:16 MET

On 11/22/2010 02:30 PM, Marcin N wrote:
> Witam,
>
> Szukam dobrego i taniego rozwiązania, które pozwoliłoby na
> przeprowadzanie wideokonferencji przy pomocy laptopa / desktopa.

[...]

> Jaki polecicie stołowy mikrofon, który dobrze będzie zbierał dźwięki od
> rozmówców siedzących w odległości około 2m od niego?
>
> Jaka kamera? 640x480? A może jakaś z automatycznym zoomem nakierowująca
> się na rozmówcę? Choć przypuszczam, że to byłoby zbyt drogie rozwiązanie.

Uzywam kamery Logitech Quickcam 9000 Pro i Skype.
Dziala fajnie w tej "podwyzszonej" rozdzielczosci Skype, obraz super,
nie wiem jaka wtedy jest rozdzialka, sama kamera wyciaga 720p.

Mikrofon w niej tez jest bardzo dobry, do Twoich celow taka kamera w
zupelnosci by starczyla. Ten model chyba juz nie jest produkowany,
ale sa nastepcy, przypuszczalnie nie gorsi.

Aha, upload mojego lacza to 1 MBit/s.