Re: lenovo x61 tablet - oklejanie ekranu

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun 21 Nov 2010 - 22:42:52 MET

Dnia 2010-11-21 22:37, Uytkownik JanuszWo napisa:
> Witam!
> Mam uywany tablet lenovo x61. Zastanawiam si, czy mona, czy powinno
> si okleja ekran jak foli. Okleja? Jak? Nie okleja? Dlaczego?
> Z gry dziki za wszelkie - JanuszWo

Z dowiadczenia nabytego z dotykowymi ekranami w PDA powiedzia bym
e nakleja obowizkowo. Tyle e nie wiem czy s takie w sprzeday
i czy w mnogoci typw ekranw dotykowych wszystkie bd dziaa
z przyoon foli. Ale to ju sobie moesz sprawdzi na swoim.

Pozdrawiam