Re: Co ja za ram kupilem? :-( (nie pasuje)

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Sun 21 Nov 2010 - 18:54:49 MET

W dniu 2010-11-21 18:39, MadMan pisze:

> A ja nie lubię emulatorów.

Oczywiście nie oddają one ducha maszyny, ale są wygodniejsze. Poza tym
moje "Atari" mogę zabrać wszędzie;) To rozwiązanie ekonomiczne;)

> Niestety z upadkiem Commodore coś się skończyło.

Tak, skończył się klimat.

  A te standardy też są w
> pewnym sensie dobre (szczególnie USB).

Tak, ale po co tworzyć kolejny komputer na rynku, skoro będzie on
przypominał rozwiązanie już istniejące i nawet będzie się dążyć, żeby
był z tym rozwiązaniem zgodny.

> Niestety drogo. Okrutnie drogo.

Tak i jak to się teraz mówi: "stosunek ceny do możliwości" to wręcz
zbrodnia.