Re: Boot z DVD

Autor: Desoft <NICK_at_interia.pl>
Data: Sun 21 Nov 2010 - 18:31:39 MET

> Co mi przychodzi do głowy:
> - dysk twardy i napęd są na jednej taśmie i się nie tolerują.

Są na dwóch taśmach. Nie działa tylko bootowanie, po załadowaniu systemu
żadnych problemów

> - włącz opcję "try boot other devices" lub jak ona się tam nazywa.

Jak napisałem BIOS próbuje wczytać system z CD, ale wypisuje Not found.
Jak wypisze komunikat Press any key... to na tym samym CD znajdzie system.

> Chodzi o to, żeby bios poszukiwał systemu na nośnikach nie wymienionych na
> liście
> - w biosie jest bootmenu i to z niego należy korzystać

To akurat nie działa.

Problem rozwiązałem połowicznie.
W biosie wyłączam bootowanie z HDD. Wyskakuje komunikat:
Search for boot sector on CD... not found
Press any key...
Naciskam, szuka ponownie, ładuje.
Po "użyciu CD" załączam opcje "boot from HDD" i system startuje z HDD.

--
Desoft