Re: Co ja za ram kupilem? :-( (nie pasuje)

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 21 Nov 2010 - 17:43:25 MET

Dnia Sun, 21 Nov 2010 17:27:38 +0100, Tomaszek napisał(a):

> Co Cię przy tym trzyma? Przecież to klimatu tych pierwszych Amig już nie ma.

Sentyment głównie.

> Z tego co widziałem to ten Amiga OS 4.x próbuje być podobny do Linuxa.
> Tyko to trochę taka sztuka dla sztuki. Zresztą Amithlon jest zbudowany
> na jądrze linuxa? ( tu mogę się mylić, przeszedłem przyśpieszony kurs z
> PPA.pl) Po co do tego inny sprzęt?!?
> Dlaczego taki wielki problem stanowi napisanie dla tego systemu
> porządnej przeglądarki WWW i to przez tyle lat?!

Musiałbyś zapytać developerów OS4. Z resztą właściciel portalu exec.pl
to wyjaśnił - "Platforma Amigi upadła tak nisko, że nie stać nas na
własne programy i rozwijanie własnego GUI. Pomoc Linuxa jest obecnie
nieodzowna czy się to komuś podoba czy nie."

> Oby to nie była obietnica bez pokrycia jak to większość w temacie Amigi

Oby. Kibicuję projektowi, ale na pewno nie kupię.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com