Re: wymiana procesora

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 21 Nov 2010 - 15:31:42 MET

"darek638" <darek638@gmail.pl> wrote in message
news:icb9dd$doj$1@news.onet.pl...
> Laptop to Belinea b.book 2 3GB Ram.
> Mam zamiar wymienić procesor T 5270 na T 7700.
> Opłaca mi się to? Odczuję różnicę? Trudno to zrobić?

Zalezy co robisz... w wiekszosci zastosowan procesor
nie jest waskim gardlem a komputer pracuje powoli
bo ma poinstalowane mnóstwo niepotrzebnych śmieci.
Jakieś toolbary, antywirusy, 10 różnych messengerów.
To wszystko siedzi w pamięci i zjada czas procesora.

Jak chcesz laptopa przyspieszyć, to go dobrze w środku
odkurz i zainstaluj od nowa windows + plus tylko to,
co naprawdę potrzebujesz, bez obwieszania lapka jak
choinki różnymi śmieciowymi programami...

Co do odkurzenia to nie żart - zakurzony laptop może
pracować wolniej. Kurz powoduje że procesor nie jest
dobrze chłodzony, a procki te mają układy spowalniania
wypadkowej szybkości zegara procesora w sytuacji
przekraczania progu temperatury rdzenia. To go spowalnia.