Ram do MSI K9N SLI Platinum

Autor: Lopez <lopezrt_at_gazeta.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 22:42:28 MET

Siema,

Posiadam płytę MSI K9N Platinum, a na niej 2GB Ramu,
Kingston KVR800D2N5K2/2G (w dualu). Postanowiłem niedawno
rozszerzyć ilość ramu do 4G dokupując kolejną parę
identycznych modułów, ale próba uruchomienia skończyła się
BSOD'em Windowsa. Podjąłem także próbę uruchomienia
tego systemu za pomocą innej pary 2x2GB Kingstona,
ale objawy były identyczne. Producent w zapewnia,
że ta płyta obsługuje 8GB ale zdaje się, że kłamie :(

Czy komukolwiek z was udało się wsadzić tam 4GB ramu?
jeśli tak, to w oparciu o jakie moduły?

--
Pozdrawiam
Lopez