Re: cicha karta graficzna

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 16:52:40 MET

pz pisze:
> Witam.
> Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
> Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

niema karty ktĂłra odprowadzi 200W wewnÄ…trz obudowy bez wymuszonego
powietrznego chłodzenia. wymuszenie moze być zamocowane do karty, albo
do obudowy, ale musi być. właśnie sprzedaje gf9600 pasywną, - używaną
przez 2 lata, i jakbym nie chciał problemu obejść - wentyatorek ( do
grania) musiał być. Tyle ze co Ci przeszadza mały hałas smigiełek jak w
głośnikach jest atak bombowy, ryk silników samochodów czy w co tam
jeszcze grasz. jak przegladasz net, to wentyatorki mogą zwalniać lub
wyłączać sie całkowicie.

ToMasz