Laptop i zewn. monitor - problem z rozdzielczością - pilne i bardzo ważne dla autora wątku :-)

Autor: Adamm <adamdino_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 11:33:09 MET

Witam Wszystkich,

mam pilne pytanie.

Mam laptopa HP z karta GeForce8400M GS, do tej pory podłączałem do
niego telewizor LCD z rozdzielczością HD Ready i nie było żadnych
problemów. Laptop sam zmieniał rozdzielczość na właściwą.

Dziś chciałem podłączyć do laptopa monitor LCD Samsung SyncMaster
2243SN, który ma rozdzielczość FullHD 1920x1080, niestety narazie
udało mi się uruchomić go z rozdzielczością 1680x1050 (więcej nie ma w
ustawieniach).

Z tego co wyczytałem moja karta powinna obsłużyć rozdzielczość Full
HD. Potrzebuję dziś akurat takiej rozdzielczości i jest do dla mnie
bardzo ważne. Nie chodzi mi tu żadne gry. Muszę wykonać kilka print
screenów z jednego pliku i im większa będzie rozdzielczość monitora
tym większą będą miały rozdzielczość pliki wynikowe.

Czy ktoś już spotkał się z takim problemem? Gdzie może leżeć problem?

Z góry dziękuję za szybką pomoc

Pozdrawiam
Adam