Re: Jaki interfejs dysku zewnętrznego? eSata / USB 2.0 / USB 3.0 ?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 00:50:39 MET

Dnia Sun, 19 Sep 2010 22:33:01 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> W trybie AHCI nie jest dostępna? Bo w RAID może faktycznie
> nie być.

Bardzo możliwe. Owszem - na ICH9R (w pracy) i ICH10R (w domu) mam postawiony
tryb RAID.

> W trybie SATA na pewno ma to nVidia i Intel. W trybie RAID
> -- nie wiem, czy którykolwiek.

Posiadane swego czasu DFI LanParty z nForce 4 nawet mając kontroler w trybie
RAID wyświetlało opcję bezpiecznego usuwania sprzętu do niego podpiętego. Na
płycie z ICH9R czy ICH10R z kontrolerem w trybie RAID tego nie ma. :(

[ Szczerość. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]