Jakie opinie maja kompy stacjonarne acera?

Autor: jg <jg_at_fake.pl>
Data: Fri 19 Nov 2010 - 15:15:28 MET

witam,

jakie opinie dot. awaryjnosci maja komputery stacjonarne acera?

zastanawiam sie nad kompami firmowymi, a acer ma konkurencyjne ceny.

np. taki model
Veriton M480G Q9400 4GB DDR2 320GB DVD RW X4500 W7Prof.+ XPP

http://atabajt-pclweb.systemb2b.com/pricelist/item.aspx?PID=C0204666

widze, ze dell, hp, fujitsu maja E7500 i 2GB za wiecej kasy. Co prawda maja
moze rok wiecej gwarancji i troche wiekszy dysk, ale roznica w sprzecie
jest na tyle duza, ze jestem w stanie wziac acera. Ale wlasnie nie znam
statystyk awaryjnosci jego stacjonarek. wiem, ze z laptopami jest tak
sobie.

jakies sugestie?

dzieki.

--