Re: OC i7 860

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Nov 2010 - 14:00:30 MET

W dniu 2010-11-19 13:15, Waldek pisze:

> Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości

> Tak z czystej ciekawosci - na powietrzu ?
> bo tak sobie mysle ze gdybym go obciazyl swoimi zadaniami
> to pewnie by za dlugo nie pociagnal ;)

Mam Noctua D-14 i spokojnie sobie radzi z takim obciążeniem do tego mam
jeszcze w budzie dwa wentylatory, czyli w sumie jest ich 5 łącznie z
zasilaczem. Chodzą sobie na pół gwizdka i nie hałasują za nadto.

> No ale podaj pozostale ustawienia ;P
> U mnie @3,8 - na Noctua NH12P z dwoma wiatrakami na max i otwartej tower
> dobija (w te cieplejsze dni) do 80 st
> a w tej chwili na rdzeniach jest ~65 st przy t otoczenia 20 st C

Nie pamiętam wszystkich ustawień bo jestem przy lapciu. Jak wrócę z
pracy to zerknę do biosa i podeślę. Co do temperatur to w stresie mam
około 60 stopni