Re: Wymiana komputera - prosze o pomoc

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 19 Nov 2010 - 12:03:12 MET

Dnia Thu, 18 Nov 2010 17:47:52 +0100, RkJ napisał(a):

> Dzięki za odpowiedź. Niestety z braku czasu, nie mam jak bardziej ogarnąć
> tematu, a tu się przecież ciągle wszystko zmienia. Ja osobiście mam wątpliwości
> co do użycia i5/i7.

Przy renderingu 3D fizyczne cztery rdzenie plus hyper-threading w i7
faktycznie będą szybsze. Pytanie - jak często renderingi robisz i czy
różnica w cenie między tymi procesorami jest tego warta? Podstawka na
szczęście ta sama.

> Czy to ma w ogóle sens w tym przypadku? To samo tyczy się
> karty graficznej.

GTX460 do grania wydaje się być w chwili obecnej całkiem sensownym
rozwiązaniem.

Osobiście - jeżeli renderingi 3D stosunkowo rzadko robisz, to skłaniałbym
się do i5, ale z dyskami w RAID0 i 8 GB ram.

[ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą        ]
[ chińskich znaków.                                       (JoeMonster.org) ]