Re: HDMI

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Fri 19 Nov 2010 - 00:27:15 MET

W dniu 18 lis 2010 23:26, OMSON pisze:

> Najprościej, to masz po prostu jeden kabelek, po którym idzie cyfrowej
> jakości obraz i dźwięk jednocześnie. Bardzo wygodne w przypadku
> połączenia notebooka i telewizora LCD.

To ja przy okazji..
Potrzebuje kupić matce kabelek ok 2m taki bo sobie kablówkę HD
zainstalowała i dekoderek trzeba połączyć aby te HD uzyskać. Jaki
kabelek kupić? Bo sqa i po 10zł i tez po 20 i droższe, a właściwie to
wszędzie to samo piszą, że np najlepiej ekranowane itd.

A to w ogóle potrzebne w zwykłym lcd full hg?
- transfer nieskompresowanego video w najwyższej jakości standardzie
HDMI v1.3b w maksymalnej rozdzielczości 2560x1600p

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?