Re: laptop do Internetu

Autor: bulba008 <bulba008_at_op.pl>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 21:22:41 MET

W dniu 2010-11-18 13:04, monter pisze:
> Podaj namiary, gdzie można kupić te T43 "jak z pudełka", jestem
> zainteresowany.

Kupilem, jest super, cichy, lekki, mat matryca, wyglada jak nowy. Mozna
kupic przy ul. Lakowej w Bydgoszczy w firmie Device, lub przez ich sklep
internetowy. Zainstalowany jest WIn XP prof pl z nosnikiem.

Jestem mile zaskoczony jakoscia, mam podobnego Della i HP ale z
wolniejszymi prockami, walnalem do nich win 7 ultimate i office 2007 i
tez daja rade.

Wszystkie 15" lub 15,4".

Jak ktos potrzebuje wysokiej jakosci laptopa do prac biurowych w terenie
i nie tylko polecam, nie kupujcie tego obecnego syfu jaki jest na rynku
w granicach od 1500 do 3000, no chyba ze jakis VAIO VPCF12S1E, ale tego
mam na biurku tylko do projektow w 3d.