Re: Panel przedni - klopot z dzwiekiem

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 20:52:58 MET

Dnia 18.11.2010, bogdan2312 napisał(a):

> Plyta P41-ES3G + win7/Linux...
> Dzwiek w panelu przednim mam dopiero po zablokowaniu w Windows
> automatycznego wykrywania. Wlozenie sluchawek od przodu nie blokuje
> dzwieku w tylnym wyjsciu glosnikowym. Mikrofon od przodu dziala marnie.
> Czytalem o roznych wersjach wyjsc z dzwiekiem na przedni panel (HDAudio
> i AC97).
> Jak sprawdzic co mam w obudowie na przednim panelu i jak ewentualnie
> "zgrac" niezgodnosci?

Nowa obudowa? Jeśli tak to parę razy (do skutku) wkładaj i wyciągaj
wtyczkę (niestety jakość chińskich gniazdek jest coraz gorsza i często
zdarza się, że w środku zostają jakieś śmieci, które uniemożliwiają
gniazdku prawidłowe działanie).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/