Re: OC i7 860

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 12:10:54 MET

Dnia Thu, 18 Nov 2010 12:01:58 +0100, Piotr Wozniacki napisał(a):

> Podlaczam sie do pytania - ale w moim przypadku, chodzi o 980x na Asus P6T
> (X58). No i przy naominalnych napieciach (chodzi mi o zachowanie
> funkcjonalnosci SpeedStep).

Tez poczatkowo mi zalezalo na SpeedStepie, ale bez krecenia voltow nie udalo
mi sie uzyskac wiecej niz 3,1Ghz, wiec stwierdzilem, ze te kilka wat wiecej
przeboleje, a 4Ghz daje mi 30% wzrostu mocy, co juz wyraznie odczuwam.
Czeka mnie jeszcze dokrecenie pamieci, ale najpierw winduje powoli proca :-)

--
pozdrawiam
Norbert