Re: Laptop 24h/dobe

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Thu 18 Nov 2010 - 11:43:13 MET

Sergiusz Rozanski pisze:

> Jaki problem zainstalowa co do monitorowanie temperatury, chocby
> speedfan i pooglda wykresiki pracujc wprost i na zdalnym
> pulpicie?

Z tym to nie ma problemu. Gorzej z kart graficzn (mam jakie grzejce
si Ati. Prbowaem nawet grzeba eby zmieni taktowanie na mniejsze
(nie gram) ale programiki nie rozpoznaway tego wynalazku.
Niby grafika nic specjalnego nie robi. Tylko Aero :-)

Chyba zrobi drugie podejcie w temacie spowalniania grafiki:-)