Re: Obudowy z poprzecznym montażem dysków

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 10:15:51 MET

Dnia 2010-11-16, o godz. 22:57:28
Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> A tak często wyjmujesz dyski? ;) W zasadzie dysk twardy po-
> winien być wmontowany na stałe. Jeżeli potrzebne jest coś
> przenośnego, należy użyć eSATA, USB lub FireWire. Wykręcanie
> dysków było "modne" tak z 15 lat temu może. I zawsze jest
> szkodliwe, czasochłonne i niepotrzebnie skomplikowane.

Radek: Ja np. wyjmuję często ale specyficzny jestem bo chyba nie
zwykły domowy użytkownik komputera ;-) W kompie "podstawowym" mam takie
koszyk o wysokości 3 urządzeń 5,25 cala na 4 dyski SATA w kieszeniach
plus 2 dyski na stałe. Tyle że ja co kilka dni mam jakieś dyski do
odwirusowania, odzyskania danych itp. Dyski ATA głównie przez
przejściówkę USB ale SATA mi wygodniej (i szybciej) w taki sposób bo
nie trzeba kabelków, kieszeni czy zewnętrznego zasilania. Czy nadal
uważasz że jest to "zawsze jest szkodliwe, czasochłonne i
niepotrzebnie skomplikowane"? ;-) Tylko zwracam uwagę że ja to robię z
zewnątrz komputera - jak miałbym grzebać w środku to wolę przejściówki
czy kieszenie bo kompa mi się restartować nie chce by dysk włożyć czy
wyjąć.

Zdrówko