Re: niski pobor mocy wsrod staroci

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 19:10:00 MET

Dnia 15.11.2010, Marx napisał(a):

> Co powiecie na taki wynalazek?
> http://allegro.pl/tarox-2800-512mb-40gbcd-gf6100-pci-e-sata2-dt-i1316288483.html

IMO dobry wybór.

> Fajna ta obudowa, ma 2 PCI i 2 PCI-E, sporo RAM i SATA co pozwala
> podpinac tanie dyski.
> Niestety to AsRock :(

Niestety?
(dostajesz MB z supportem, a nie jak w niektórych przypadkach sprzętu
poleasingowego płytę, do której się producent nie przyznaje ;D)

> No i widze 2 wentylatory, trzeci pewnie w
> zasilaczu - to nie moze byc ciche :(

Pesymista. ;D

> Duron ten niestety sporo watów potrzebuje, nie za bardzo wiem na jaki
> procesor moglbym go wymienic

To nie Duron a Sempron (podstawka 754). Zapytaj sprzedawcę o dokładny
model tego CPU, czy to 32 czy 64 bitowy egzemplarz (stawiam na to pierwsze
bo inaczej na bank by o tym napisał ;D).

Tu masz listę na co możesz zmienić choć IMO na jakiś czas powinno Ci
wystarczyć to co tam jest.
http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=K8NF4G-SATA2

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/