Re: Router

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 16:21:17 MET

Dnia Mon, 15 Nov 2010 15:53:19 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

> A ja zapraszam na Modern Warfare, jest nas 6-10 osób, chętnie przyjmiemy
> kogoś niekoniecznie bardzo morderczego (bo wstyd będzie oberwać) :)

Otoz wlasnie tez graja u nas emeryci vs rencisci i mozna spokojnie
pograsowac bez gleby co 15 sekund. Pare razy wpuscilismy 13 letniego syna
jednego z naszych i dzieciak byl taki killer, ze postanowilismy pozostac w
gronie starcow ;-)
Ale jednak preferujemy II WS.
Choc w sumie MW chyba tez kazdy u nas posiada. Moze kiedys troche
potrenujemy i powalczymy wspolnie? ;-)
Jak cos to bede pisal na gygy.

--
pozdrawiam