Re: Router

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 15:23:39 MET

Dnia Mon, 15 Nov 2010 14:47:06 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

> A coś więcej o tym ssaniu? Jakie konkretnie problemy uzasadniają takie
> twierdzenie?

Pisalem o tym na grupy sieciowe swego czasu. Rysowalem nawet schematy.
Konkretnie WRT54GL nie dawal mocnego i stabilnego sygnalu w mieszkaniu
miedzy dwoma pokojami oddalonymi o 4 m i 3 sciany, z czego jedna troche
grubsza, a dwie dzialowe. Wymiana anten, zwiekszanie mocy Tomatem - nic nie
pomoglo.
Wymiana na powyzszego TP-Linka i jak reka odjal, corka do dzis mi dziekuje,
ze moze pogadac z kims na skypie dluzej niz 30 sekund, ze moze grac w sieci,
ze www sie wczytuje w mig etc.
Nigdy wiecej Linksysa do wifi.

--
pozdrawiam