Re: Router

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 14:28:02 MET

Dnia Mon, 15 Nov 2010 10:50:50 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> Zapowiada się całkiem sympatycznie. Szkoda tylko, że w owym symulatorze tego
> akurat konkretnego modelu brak. :)

Tez polecam ten ruter, zmienilem z zachwalanego WRT54GL, bo radio w
Linksysie ssie. Teraz klopoty zniknely, do tego mam N-ke i gigabita.
Soft niestety trzeba zmienic, np. na Gargoyle (bardzo prosty i bogaty
interjejs na www), bo standardowy ma ograniczenia, ktore Cie dotkna (np.
ograniczona liczba forwardowanych portow).
Poza tym miut ruterek i miut sofcik (Gargoyle) :-)

--
pozdrawiam
Norbert