Re: kupujemy laptopa - liczy się jakość

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sun 14 Nov 2010 - 20:30:35 MET

Dnia 14.11.2010 BearBag <boxtomka@o2.pl> napisał/a:

> może przesadzasz z tym smieciem ale Lenovo mi sie nie podobają a ten akurat
> ma drogi procesor i kartÄ™ ktorych to obu niew potrzebuje i nie chce za nie
> płacić. Poza tym 2xusb w dzisiejszych czasach ??

Ja mam 3 i nie przypominam sobie abym ich kiedyś na raz użył. Myszka + coś
(pen, dysk, czytnik kart). Jak jeszcze jest esata - coraz częściej do hdd i
jakiś czytnik sd wbudowany to już w ogóle. W stacjonarnym to co innego, bo
często się nie chce odłączać - skaner, drukarka, podstawka do jakiegoś pda,
smarphone, myszka, klawiatura itd. choć 2 pierwsze to też już często sprzęt
sieciowy i to często bezprzewodowy.