Re: Pytanie o sens stosowania SSD

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sun 14 Nov 2010 - 16:26:06 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 11 Nov 2010 22:37:03 +0100
 doszła do mnie wiadomość <ibhnm4$6sj$2@news.net.icm.edu.pl>
 od Marek <brak@email.com> :
>P.S.
>Znalazłem dyskusję m.in. na temat SSD, która była bodźcem do zadania
>pytania tu na grupie.
>
>http://groups.google.com/group/pl.comp.lang.c/browse_frm/thread/54e68feb28e90784/ec049c46bca414fa?tvc=1&q=SSD+group%3Apl.comp.lang.c#ec049c46bca414fa
>
>Pisze tam ktoś na temat stosowania SSD w robotach i awariach tych dysków
>średnio co pół roku.

To może świadczyć o tym, że do zastosowań przemysłowych wybrali dyski
w wersjach konsumenckich.

--
Najjaśniejsza światłość wiekuista tylko u nas.
Gwarantowana łaska - bezpośrednie połączenie z niebem.