Re: 9500 GT się przegrzewa

Autor: B.G <zapytaj_at_wp.com.eu>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 22:49:18 MET

On Sat, 13 Nov 2010 19:48:47 +0100, Maciek Murańczyk <maciek990@wp.pl>
wrote:

> Jednak? Nie lepiej sprzedać (jest całkiem nowa), dołożyć 100-150 zł
> i kupić
> np. GT240? Ta moja 9500 jest na DDR2 niestety, muszę się przyjrzeć,
> czy za
> te ~250 zł dostanę 9600/GT240 na DDR3. Pewnie nie.

Jeśli jej wydajność Ci wystarcza (a tak pisałeś) to wg mnie zupełnie
bez sensu jest wydawać nawet "tylko" 100zł. Za kilkanaście zł można
mieć normalny wiatrak który nawet nie trzeba mocować do karty a tylko
odpowiednio powiesić (dosłownie) na bebechach maszyny tak aby
przedmuchiwał radiator.
Zaletą powieszenia wiatraka jest to że jego wibracje nie przenoszą się
na żadne inne elementy zestawu. Jeśli jeszcze taki typowy (80-90mm)
wiatrak puścisz na obniżonym napięciu (albo lepiej przez regulator
PWM) to nawet nie wzrośnie Ci szum który wytwarza komputer.

--
B.G