Re: klawiatura i mysz bezprzewodowa z dobrym zasiegiem

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 22:01:35 MET

W dniu 2010-11-12 18:50, cziken pisze:
> Podłączam laptopa do telewizora i chciałbym sobie serfować po necie
> siedząc na kanapie. Klawiatury bezprzewodowe, jakie widziałem u
> znajomych to były badziewia, które już przy 3 metrach się "krztusiły".
> Możecie polecić jakiś dobry zestaw? Może lepiej na Bluetooth?

Do telewizji chyba dość wygodny jest ten zestaw:

A4TECH GK-520D slim

mała klawiatura jest bardziej poręczna jeśli nie siedzi się przy blacie
i łatwiejsza do przechowania w okolicy telewizora kiedy z niej nie
korzystamy. Większość klawiatur bezprzewodowych mało pasuje do pokoju
telewizyjnego.
Zasięg oczywiście do 10m więc nie powinno być problemu :)

Na Allegro w okolicy 100zł z wysyłką.