Re: klawiatura i mysz bezprzewodowa z dobrym zasiegiem

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Fri 12 Nov 2010 - 20:51:34 MET

W dniu 2010-11-12 18:50, cziken pisze:
> Podłączam laptopa do telewizora i chciałbym sobie serfować po necie
> siedząc na kanapie. Klawiatury bezprzewodowe, jakie widziałem u
> znajomych to były badziewia, które już przy 3 metrach się "krztusiły".
> Możecie polecić jakiś dobry zestaw? Może lepiej na Bluetooth?

Generalnie uważa się, że najlepszą firmą od klawiatur i myszy jest
Logitech. Używam w tej chwili jednego z najdroższych i zestawów ponieważ
poprzedni miał zacięcia m.in. Powiem tak: ten również je ma. Co ciekawe,
mogę mieć nawet z bardzo daleka dostęp do komputera - czyli zasięg
świetny. Jednakże te zacięcia występują również gdy odbiornik leży obok.
Podejrzewam, że to zakłócenia radiowe powodują a nie kiepski zasięg.
Chyba to jeszcze nie ta technologia...