Re: wentylator zasilacza się kończy?

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Fri 12 Nov 2010 - 02:15:40 MET

Użytkownik "WiesłaW" napisał:

> Chyba jesteś jednak bardziej omylny niż wynikałoby to z Twoich postów?

Nie chyba, a z pewnością jestem omylny. Jak każdy człowiek mogę się mylić i
przyjmuję rzeczowe argumenty do wiadomości. Co nie upowaznia niektórych
dyskutantów do chamskich personalnych ataków (to nie do Ciebie). Powiem
przekornie, że Wikioedię też tworzą ludzie i mogą się mylić. Prawdę powie
tylko statysyka, bo stosowane są oba rozwiązania (odszczekuję swoje
poprzednie kategoryczne twierdzenie). Które przeważa nie wiem teraz.

Remek