Re: Sound Blster Audigi 2 - nagłe problemy w Win7

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Fri 12 Nov 2010 - 07:54:05 MET

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ib8ak3$8rm$2@news.lublin.pl...

> Ok - rzucam link, skoro nie doczekałem sie odpowiedzi:
>
> http://kxproject.com/down.php?language=en
>
> Pzdr, OMSON
>
> P.S. U mnie działa SBLive! 5.1 (SB0102) na 2 pecetach (XP Pro SP3 32-bit,
> Win7 Ult 64-bit) ze sterownikami kx x86-32/64.

Zainstalowałem sterownik z Twojego linka. Próbował działać, ale trochę mu
nie szło. Ostatecznie odinstalowałem go - przy okazji chyba odinstalował
syf, jaki pozostawił po sobie sterownik Creative'a, bo po automatycznym
zainstalowaniu sterownika MS - wszystko zadziałało. Wszystkie moje problemy
zniknęły, łącznie z tym, że karta TV (Compro), która także odmówiła
działania (pokazywała tylko czarny ekran zamiast TV) - również zaczęła
pracować prawidłowo.

Dzięki więc za pomoc. Udało się naprawić.