Re: Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Fri 12 Nov 2010 - 02:18:59 MET

W dniu 2010-11-11 22:39, Grzegorz Prędki pisze:

> Podaj jeden program uzytkowy/gre ktory obciaza w 1005 CPU i GPU.

Nie interesowałem się narzędziami diagnostycznymi. Musisz sam poszukać.
Jest ich pełno.

Jeśli miałbym z grubsza określić szczytowe zużycie mocy komputera z
założeniem, że CPU i GPU głównie je generują, to wykorzystałbym goły
system Windows 7 np. Jest tam test wydajności komputera. Obciąża on w
100% wszystkie rdzenie CPU przez całkiem długi czas a przedtem lub potem
robi podobny magiel GPU. Suma przyrostĂłw mocy dla obu przypadkĂłw +
zuĹĽycie energii w stanie "pisania w Wordzie" da na tyle dobre wyniki aby
było można oszacować potrzebną moc zasilacza. Tak mi się wydaje.