Re: wentylator zasilacza się kończy?

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 12:51:06 MET

"sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> wrote in message
news:4cdbd474$0$22793$65785112@news.neostrada.pl...

> Dobrze. (Mam tego typu zasilacz i fabrycznie ustawiony przeplyw to
> zasysanie).

Dzięki za wsparcie. NB, czy też masz model tagan 530w u15 easycon series?

Wydaje się niemożliwe, żeby w fabryce zlozyli odwrtonie, a jednak dmuchał do
środka!

Poza tym, nawet pod pełnym obciążeniem systemu, z tylnej perforacji
zasilacza (po moim przełożeniu wiatraka) co prawda czuć ciepłe powietrze,
ale wieje bardzo rachitycznie - czy Twój Tagan dmucha z tyłu "konkretnie",
czy też b. delikatnie?